אני עובד פיזית. כולל משאות כבדים. אובחנתי עם פריצת דיסק ושחיקה בסחוס, ואני סובל מכאבים. לא קרה לי אירוע תאונה ביום מסוים, אלא המצב החמיר בהדרגה לאורך השנים. האם ניתן להכיר בנזק כזה כמחלת מקצוע?
.png)
עובד שנחשף לרעש עז באופו חד פעמי או שנחשף באופן קבוע לרעשים מזיקים או עובד בתנאי רעש משתנים עשוי להיות מוכר במוסד לביטוח לאומי היה וקיימת גם ירידה בשמיעה בתדרויות הדיבור. כמו כן, במידה והעבודה בוצעה מ...
המשך תשובה