אני עובד פיזית. כולל משאות כבדים. אובחנתי עם פריצת דיסק ושחיקה בסחוס, ואני סובל מכאבים. לא קרה לי אירוע תאונה ביום מסוים, אלא המצב החמיר בהדרגה לאורך השנים. האם ניתן להכיר בנזק כזה כמחלת מקצוע?
.png)
שלום בועז, פריצת דיסק על רקע תעסוקתי יכולה להיות מוכרת כמחלת מקצוע בביטוח לאומי. הסיכויים אפשריים , צריך לפנות לייעוץ עו"ד בתחום. בברכה, אורן מעוז, עו"ד....
המשך תשובה