בחיים לא היינו מבקשים מאנשים ללכת יחפים בבית שלהם וגם לא היינו מכתיבים להם עם איזו נעל ללכת כמובן, כל בקשותינו שבין השעות 23:00-06:00 לא ילכו עם כפכפים,אני חושבת שמי שגר בבנין משותף ויש בו קצת מוסר והגינות לא הולך בבית עם כפכפים והעובדה היא שיש עוד 50 שכנים בבנין שדירותיהן שקטות,לא אמורים לשמוע בכל דירה רעשים, אם הדירה חדשה והבידוד תקין,הבעיה היא באופיים של אנשים מסוימים שנהנים לגרום סבל לאחרים.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עודד פרץ ושות`, משרד עורכי דין
055-4532759
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
עילות תביעה נפרדות, לרבות לפיצויים כספיים, צו הריסה ומניעה, הוצאת דיבה ולשון הרע. אתם צריכים לפנות להפגש עם עו"ד. בכל שאלה אחרת ניתן גם בטלפון ...
המשך תשובה