עובד עשה תאונה אישית ביום שבת ויעדר מהעבודה חצי שנה. הגיש תביעת תאונה לביטוח לאומי. כמעסיק האם עליי לשלם לו משכורת בגין ימי מחלה או שיקבל את תקופת מחלתו מביטוח לאומי?
אם זוהי תאונת עבודה הוא יקבל דמי פגיעה מהמוסד לביטוח לאומי ואז אינך חייב לשלם לו דמי מחלה, אם לא יקבל משום מקור, יהיה עליך לשלם לו דמי מחלה, עד 90 ימים (אם צבר מספר כזה של ימים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי מקס, המקרה שלך מצריך ייעוץ פרטני שכולל בין היתר את בחינת ההסכם, חוקיות הסעיפים והתמורה שאתה מקבל. אי אפשר לייעץ ייעוץ פרטני לגבי ביטול הסכם מבלי לבחון את ההסכם כולו....
המשך תשובה