עובד עשה תאונה אישית ביום שבת ויעדר מהעבודה חצי שנה. הגיש תביעת תאונה לביטוח לאומי. כמעסיק האם עליי לשלם לו משכורת בגין ימי מחלה או שיקבל את תקופת מחלתו מביטוח לאומי?
אם זוהי תאונת עבודה הוא יקבל דמי פגיעה מהמוסד לביטוח לאומי ואז אינך חייב לשלם לו דמי מחלה, אם לא יקבל משום מקור, יהיה עליך לשלם לו דמי מחלה, עד 90 ימים (אם צבר מספר כזה של ימים)
שאלו את מנהל/ת הפורום:
פרחיה ושות` – משרד עו”ד
055-4547098
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

הי דוד, כדי לענות על השאלה שלך צריך לבחון קודם כל את הסכם ההעסקה של העובד ולראות האם הוא כולל תניית סודיות, ואם כן - מה היא כוללת. במידה והתשובה חיובית ותניית הסודיות כוללת את המידע שפורסם וגם חלה על ...
המשך תשובה