אני בעלים של אטרקציה, לפתיחת האטרקציה דרושים מינימום של 2 עובדים, עובד דלפק ומפעיל. המפעיל שעובד כחודשיים באטרקציה לא הגיע למשמרת מבלי להודיע לאף אחד. בעקבות זאת העסק נפתח באיחור של שעתיים עד שהגיע עובד לגבות את המשמרת, ביום המחרת הוא לא הגיע שוב והעסק נשאר סגור כי לא היה מי שיחליף אותו ( שני העובדים הנותרים היו בחופשה מחוץ לעיר). ניסיתי ליצור קשר עם העובד במשך שבוע שלם אך לא קיבלתי שום תגובה ממנו לא בהודעות ולא בשיחות. במשך שבועיים העובד לא יצר קשר עד ליום קבלת המשכורות שהיה בחודש לאחר מכן. העובד לא טרח להסביר את העדרותו אלא רק דאג לקבל את המשכורתו. עם העובד לא קרה כלום שהיה יכול להסביר את היעדרותו, אלא פשוט לא הגיע, לא הודיע שאינו מגיע או שהוא מתפטר והשאיר אותנו במצב שאנו לא יודעים אם קרה לו משהו או כל סיבה אחרת ובשל כך גם לא יכולתי לקבל עובד חדש כי יכול היה להיות שהייתה לו סיבה מוצדקת והייתי חייב להמתין לתשובה ממנו. ברצוני לתבוע את העובד על הנזק ( הפסד כספי) שנגרם לבית העסק. האם החוק לצידי בעניין זה??
לאור הדברים שאתה מעלה לא ניתן לענות לשאלתך מחוסר פרטים ומסמכים ויש לפנות להמשך ייעוץ בעניין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורכת הדין מיכל בלום
053-6243230
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
בהחלט כדאי להסדיר את ההתקשרות עם הקבלן במסגרת הסכם ברור שיכלול, בין היתר, גם התייחסות לעניין עובדיו של הקבלן וכי לא מדובר ב"חוזה הפסד". ניתן לפנות למשרדנו לקבלת ייעוץ פרטני....
המשך תשובה