חבר שלי מהעבודה , בישיבה של 5 אנשים אמר בצחוק לאחד העובדים הערה פוגעת (משהו לגבי שדברים קטנים לא מטרידים אותם אלא רק את אחת העובדות שישבה שם) היא כמובן נפגעה .. והוא לא שם לב ורק אחרי 20 דקות הבין שלא היה בסיידר ורצה להתנצל אך היא לא התה מעוניינת ופנתה להנהלת החברה על הטרדה מינית ... האם זוהי באמת הטרדה מינית ... והאם היא מצדיקה פיטורין?
שאלה מורכבת מידי לתשובה בפורום פנו לייעוץ.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אריק שלו ושות`, עורכי דין
055-4532946
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, מומלץ לפנות לייצוג משפטי באם רוצים להגיש תביעה בנושא הטרדה מינית. יש לבחון את כל הראיות והטענות הקיימים אל מול נטליי ההוכחה הקיימים בבית הדין. משרדנו עומד לרשותך. ...
המשך תשובה