שלום רב, קיבלתי הנחה בארנונה לאחרונה בגלל שההכנסה שלי נמוכה, אני גרה עם שותף והוא לא זכאי להנחה. אני יכולה פשוט לגשת ולרשום את שמי על הארנונה ולקבל הנחה על כל הדירה או שבגלל שזו דירה בשכירות עם שותף זה לא אפשרי?
דינה שלום
ראשית השאלה היא מי רשום כמחזיק בעירייה
שנית מציע לפנות לעירייה לבירור העניין על מנת שלכל הפחות תקבלי הנחה על החלק בגינו את משלמת.
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ברוב הרשויות מאפשרים לקבל פטור מתשלום ארנונה למקסימום 6 חודשים בחיי נכס באותה בעלות. התנאי הוא שהנכס עומד ריק מאדם וחפץ. יש מעט מאוד רשויות מקומיות שלא אמצו תקנה זו בצו הארנונה שלהם...
המשך תשובה