שלום, אני סטודנטית בירושלים וזכאית להנחה בארנונה. הגשתי את הבקשה באיחור של 17 ימים והעירייה דחתה את הבקשה. אני יכולה לערער על זה באיזושהיא דרך? תודה רבה
ברקת שלום,
מובן שניתן לערער בדרך הגשת עתירה מנהלית נגד העיריה ואולחם נראה שהעלות לכך גבוהה. נסי לפרט נימוקים לאיחור במכתב "מלב אל לב"
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב לדעתי מגיע לך מלוא ההנחה, העובדה שהבן שלך שאינו מתפרנס והוא מתחת לגיל 21 לא צריכה למנוע ממך לקבל את מלוא ההנחה. נהפוך הוא, אני מכירה מקרים שבן נכה שמתגורר עם ההורים לא זכאי להנחה אם הוא עושה...
המשך תשובה