שלום ,בבעלותי שטח בתוך מבנה של כ- 200 מ'. ביצעתי חלוקה פנימית ל-9 יחידות כאשר 5 מתוכם משמשים כמרפדיה (מתפרה - איזור ריפוד ואיזור אחסון חומרי הגלם. סה"כ כ- 94 מ' , עד כ70 מ' מושכרים כמשרדים והשאר מעברים. ביקשתי מהעירייה לחייב אותי לפי שימוש ונדחיתי . כיום מחייבים אותי בארנונה למשרדים כ-300 ש"ח למ' במקום לפי שימוש שחלקו לפי 107 , חלקו לפי 300 וחלק המעברים 50%. מה דעתך ?
אתה מתאר מקרה פרטי בו הגשת השגה והיא נדחתה על ידי העירייה. ראשית בכדי לא לאבד זכויות אתה חייב להגיש ערר בתוך 30 יום ממועד קבלת תשובת העירייה. לגופו של עניין, צריך לבחון את זה ביתר יסודיות בהתייחס לזהות המחזיק וצו הארנונה של הרשות המקומית
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. השגה ניתן להגיש על סווג שגוי. 2. מגישים תוך 90 יום מרגע השומה הראשונית- אם שונה באמצע שנה ניתן לספור 90 יום ממועד זה ואם הסיווג קיים מתחילת שנה אז בכל שנה 90 יום מתח ילת שנה ובדרך כלל עד 30.3 3....
המשך תשובה