הייתה לנו מסעדה וסגרנו את העסק לפני מספר ימים האם צריך עדיין לשלם ארנונה על העסק ?
חן שלום,
ככל שמבנה המסעדה הוא בבעלותך - בוודאי
ככל ששכרת את המסעדה - מציע שתבוא בדברים עם בעל המקום ובהעדר הסכמה תודיע בכתב (עם חותמת נתקבל) שעזבת את המקום. כל עוד לא תודיע תחוייב בארנונה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. השאלה היא האם בעבר לא היו כבהיש או מדרכה ברחוב והאם זו סלילה לראשוה. 2. ככל שזו סלילה לראשונה אז יש לשלם את ההיטל אבל חשוב לבדוק על פי מה חושב-שטח מגרש ושטח מבנה- והאם הנתונים האלו נכונים 3. אם ז...
המשך תשובה