שלום רב, האם לעירייה יש הזכות לדרוש תשלום ארנונה נוסף בשל מדידה מחדש שבוצעה בנכס, שקיים כבר עשרות שנים? בנוסף, אם הבדיקה נעשתה בתחילת השנה, האם יכולה לבוא העירייה ולדרוש את כל סכום ההוספה בתשלום אחד בתום השנה?
חן שלום,
לעיריה מותר למדוד מחדש את השטח. ככל שהיא מבקשת להחיל את הקביעה החדשה אחורנית היא תתקל בקושי , שכן כלל האצבע הוא שאסור לעיריה להטיל חיובים רטרואקטיביים.
לפי תקנות הארנונה אתה זכאי לשלם את הארנונהה וגם את הארנונה המוגדלת.) בתשלום דו חודשי, ואין חובה לשלם את הארנונה בתשלום חד בתחילת השנה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

יש שוני בין צווי ארנונה של רשויות שונות. יש כאלו שגובות ארנונה על ממ"ד ולא משנה למה הוא משמש ויש כאלו שלא גובות על מרתף אם הוא משמש כמרתף ולא לצרכים אחרים. צריך לבדוק מה כתבו בצו הארנונה הספציפי שלכ...
המשך תשובה