שלום, אני עוזבת דירה ביחסים לא טובים עם בעל הדירה. הוא דרש פינוי בעוד שבוע ואני אענה לדרישתו. רציתי לדנת כיצד אני מפסיקה את חיוב הארנונה על שמי החל מתאריך זה. תודה.
סיון שלום
הכי נוח אם היית מקבלת מסמך מבעל הבית לפיו את עוזבת בתאריך מסוים, ואולם גם בלעדי מסמך כזה פני לעיאריה ודווחי עכי את אינך מחזיקה עוד, וכי בעל הבית שב להיות המחזיק
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון גם אם אח שלך לך לא רשום כבעל הנכס והכתובת שלו אצלך אז ניתן היה לקבל על חלק מהבית הנחת נכה אבל הבעיה היא שהוא נמצא בהוסטל חלק ניכר מהזמן ולכן גם לא מדוח מביטוח לאומי בעיירה כזכאי לגימלה. את...
המשך תשובה