אי מחפשת עו"ד המתמחה בתחום, ויכול לייעץ לי בענין. לא קיבלתי מעולם דו"ח שומה ו/שובר לתשלום היטל השבחה, ולאחר 3 שנים מקבלת ההיתר אני מקבלת בפעם הראשונה טלפון ממשרד עו"ד חיצוני, על קיום חוב נושא ריבית והצמדה, והתיק בדרך להוצל"פ אם לא אשלם החוב מיידית. ביררתי אצל שמאי מקרקעין, והוא בטוח שאני לא צריכה לשלם זאת - וכתב לי מכתב על כך... והעו"ד לא מוכן להתייחס לזה "כי עברתי את התאריך להגשת ערעור".... איך מטפלים במצב, אודה לקבלת תשובה ברורה למייל הפרטי שלי, וקבלת הצע"מ לשכר טירחה לטיפול בענין. תודה רבה שרה
את מוזמנת לפנות אלי לשם קבלת הצעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון צריך לבדוק האם שולם בעבר עבור אותו נושא- למשל סלילת כבש או תיעול והאם נוספו שטחים לדירה מאז ששולמו. לכל רשות יש את חוקי העזר שלה לגבי ההיטלים וחשוב גם לבחון משפטית את נוסח חוק העזר. תקיפת הו...
המשך תשובה