האם חייל משוחרר חייב באגרת שמירה ביישוב ב4 החודשים שלאחר השחרור. השתחררתי לפני שבועיים ועכשיו היישוב שאני גר בו רוצה לחייב אותי באגרת שמירה בסך 250 שח בחודש (בעיקרון יש גם אפשרות לשמור אבל אוכל להצטרף לשמירות רק מהחודש ה9) האם זה חוקי. האם באופן כללי אפשר לחייב אדם לשלם כאשר הוא רוצה לשמור בעצמו אלא שמכניסים אנשים לרשימות רק פעמיים בשנה אז עד אז רוצים שהם ישלמו? תודה רבה
דביר שלום
התשובה תלויה בניסוח חוק העזר הספציפי ולכן חורגת ממדיניות הפורום
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ככל הידוע לי שיטת המדידה והחיוב של עירית ירושלים היא נטו נטו-כלומר ללא קירות וללא שטחים לא מקורים. א ם המרפסת שלך לא מקורה סביר שלא תחוייב תמיד אפשר לבקש מהעירייה את תשריט הדידה ולראות עם אותם 3 מ"ר...
המשך תשובה