כאשר רוכשים בית או מגרש בשכונה לבתים צמודי קרקע נהוג שאת השלמת הפיתוח הסביבתי מבצעים לאחר שכ 80 אחוז מהמגרשים כבר נבנו כדי להמנע מנזקים הנגרמים בזמן הבנייה. אם זה המצב מי שכבר גר איננו מקבל את כל השרותים מהרשות כמו שכבת כביש אחרונה מדרכות תאורה גינון. ולכן הוא צריך לשלם פחות ארנונה, האם קיים מסלול להפחתת תשלומי הארנונה בתקופת ביניים כזאת?
יצחק שלום,
ארנונה הוא מס ולהבדיל מאגרה (או בנסיבות מסוימות היטל) אין צורך שיהיה קשר בין הסכום המשולם לתמורה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון המועד לתשלום הינו בתחילת שנה והעיריה מאפשרת תשלומים דו חודשיים אם התבקשתם לאשר לעיירה משלוח חשבונות במייל כאשר חתמתם על הוראת קבע אז העיריה מפרה את ההתחייבות כלפיכם. האם את החיוב השנתי קיבל...
המשך תשובה