שלום. אני מסיים עכשיו שנתיים של שכירת יחידת מרתף . בעל הבית בא אלי עכשיו בדרישה לתשלום ארנונה רטרואקטיבית על שנתיים אחורה. מסתבר שהוא עוד לא דיווח על היחידה למחלקת רישוי ולמחלקת גבייה . אני הדייר הראשון בדירה. חתמנו בזמנו על חוזה סטנדרטי שמטיל את חובת הארנונה על השוכר. לאורך השנתיים שילמתי כל חודש את השכד ולא קיבלתי דרישת תשלום על ארנונה. האם עכשיו כשנזכר להסדיר את הדירה אני מחויב לשלם לו רטרואקטיבית או שהוא צריך לשאת בהשלכות על כך שלא דיווח בזמן?
יוסי שלום
השאלה הינה חוזית ולאר מיסויית.
מאחר שבהסכם בינ לבין המשכיר הותנה שאתה משלם בגין הארנונה,הרי עליך לשלמה.
ככל שנצברו עליה ריביות וקנסות בשל כל שהמשכיר לא דווח על היחידה במועד נראה לי כי אין הוא יכול לדרוש זאת ממך. מעשה כזה יהווה לטעמי חוסר תום לב
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ערב טוב אכן לפי סעיף 50 (ו) לכללים לא ניתן לחייב אתכם ביותר מ-6 תקופות לאחור- כלומר שנה לאחור בלבד. אתם יכולים לפנות לתאגיד המים בטענה זו ולצטט את הסעיף בכללים ואם תקבלו תשובה שלילית תפנו לרשות ה...
המשך תשובה