שלום רב, בעלי ואחיו סגרו את העסק המשותף שלהם משום מה הורידו את השם של אחיו בכל הקשור לחובות- השגתי אישור שותפות מעמ חוזה שכירות בו בעלי מופיע רק כערב והאח כבעלים, חשמל על שם אחיו תביעה של בעל המבנה שתובע את שניהם, במשרדי הארנונה הפקידה רואה שתמיד ניו כתובים שניהם ורק לאחרונה שונה.. אני מיואשת לא מתייחסים אלי במס שילוט , ובארנונה העיניין עדיין בטיפול בעוד אצלי דופקים מעקלים אחיו חי את החיים בהתעלמות מוחלטת עזרו לי!!!!!
לי שלום,
לענין העיריה יכולה לפנות אל המחזיק (בפועל), אלא שבענין זה העובדה כי השכירות אינה של בעלך פועלת לטובתך
מציע כי תפני במכתב ברוח זו לעיריה ומליץ לך לשכור עורך דין לשם כך
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

משאלתך לא ברור האם כשנכסתם לנכס הוא נמדד/ האם נכס חדש והחיוב היה על פי היתר הבניה וכו. בכל מקרה הדרך להתמודדות מול העיריה היא בקשה לקבלת המדידה (שכי הנראה נעדשתה מתוכניות או מצילום מבחוץ) והגשת השגה ...
המשך תשובה