אני אישה גרושה מזה 10 שנים מתגוררת בבית שרשום על שם ילדי מאז הסכם הגירושים ,היום ילדי בגיל 26 ,24,22 -2 ילדים גרים איתי שאלתי אם אני יכולה לקבל הנחה בארנונה?
מאיה שלום,
על פניו אינך זכאית להנחה מטעמי חד הוריות
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. פטור נכס ריק מקבלים רק פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות ורק למקסימום 6 חודשים. צריך להוכיח שהנכס ריק מכל חפץ או אדם ויכול להיכנס לתוקף רק לאחר הודעה של בעל הנכס. 2. נכס לא ראוי לשימוש- ניתן לקבל לשלש ...
המשך תשובה