קיבלתי היטל מים בסכום מטורף ואני רוצה לערער על החיוב. לאן פונים למי מגישים את הערעור? לרשות המקומית? אני צריך לפנות לבית משפט? אודה לעזרה בנושא הזה,
לצורך מענה -
האם מדובר בחיוב על צריכת מים או בגין התקנת תשתית (אגב היתר בניה/ביצוע עבודות)
האם החיוב יצא מתאגיד מים וביוב או רשות מקומית ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. לגבי השאלה הראשונה- כמעט בכל עיר יש באתר הוועדה לתכנון ובניה את כל היתרי הבניה שניתנו על פני השנים. מוצאים לפי גוש חלקה או כתובת. שם ניתן לראות מתי בערך הסתיימה הבניה או תוספות הבניה. 2. מדיד...
המשך תשובה