קיבלתי היטל מים בסכום מטורף ואני רוצה לערער על החיוב. לאן פונים למי מגישים את הערעור? לרשות המקומית? אני צריך לפנות לבית משפט? אודה לעזרה בנושא הזה,
לצורך מענה -
האם מדובר בחיוב על צריכת מים או בגין התקנת תשתית (אגב היתר בניה/ביצוע עבודות)
האם החיוב יצא מתאגיד מים וביוב או רשות מקומית ?
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ראשית יש לבדוק בצו הארנונה האם גם מרפסות פתוחות מחוייבות בארנונה שאז אין משמעות לקירוי בסנטף. (או שיש הבדל בתעריף של מרפסת פתוח הלסגורה). שנית- אם הרשות המקומית נהגה בעבר לחייב בארננוה בגין פרגולות ה...
המשך תשובה