שלום, לא עבדתי בחודשים 10-11-12/2012 ולא הייתה לי הכנסה משום מקור. אני רוצה להגיש בקשה להנחה והעירייה מבקשת תדפיס על חשבונות הבנק. האם תוכנית חיסכון יכולה להשפיע על קבלת הנחה? בתודה
טל שלום
הן בתקנות והן בטופס הגשת בקשת "נזקק" אין איזכור לחיסכון כמהווה מקור הכנסה.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. בעיקרון משולם היטל סלילה פעם אחת בלבד וכל עוד שטח הנכס לא שונה. יחד עם זאת יש מעט רשויות בארץ שרשאיות לגבות היטל סלילה חלקי אם סללו מחדש את הכביש. 2. כדי לתת תשובה מלאה צריך לדעת את שם העיר ואז ני...
המשך תשובה