שלום, לא עבדתי בחודשים 10-11-12/2012 ולא הייתה לי הכנסה משום מקור. אני רוצה להגיש בקשה להנחה והעירייה מבקשת תדפיס על חשבונות הבנק. האם תוכנית חיסכון יכולה להשפיע על קבלת הנחה? בתודה
טל שלום
הן בתקנות והן בטופס הגשת בקשת "נזקק" אין איזכור לחיסכון כמהווה מקור הכנסה.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ניתן לתת הנחה בגובה תשלום היטלי פיתוח בגלל מצב כלכלי אבל רק אם זה רשום במפורש באותו חוק עזר סלילה. האם נערכה בדיקה לגבי גובה החיוב? האם בעבר לא שולמו היטלים בגלל סלילה? אם אין צורך באישור מהמועצה ...
המשך תשובה