שלום, לפני שלושה חודשים קיבלתי חשבון ארנונה שכולל חיוב רטרואקטיבי עבור שנה וחצי. מסתבר שבעירייה הם טעו בחישוב וחייבו אותי באופן רטרואקטיבי בכל ההפרשים. כיצד ניתן להתמודד עם חיוב רטרואקטיבי כזה? האם ניתן לערער?
מאחר והמועד עפ"י חוק להגשת ההשגה הינו עד 90 ימים ממועד קבלת החיוב אני ממליץ לפעול מיידית להגשת השגה כנגד החיוב הרטרואקטיבי.
הינך מוזמן יצור עמי קשר לטיפול בחיוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לתת פטור נכס רק מאדם ומחפץ עד 6 חודשים פעם אחת בחיי נכס באותה בעלות. משכך מקסימום תוכל לקבל 6 חודשים פטור במצטבר החל משנת 2018...
המשך תשובה