שלום, לפני שלושה חודשים קיבלתי חשבון ארנונה שכולל חיוב רטרואקטיבי עבור שנה וחצי. מסתבר שבעירייה הם טעו בחישוב וחייבו אותי באופן רטרואקטיבי בכל ההפרשים. כיצד ניתן להתמודד עם חיוב רטרואקטיבי כזה? האם ניתן לערער?
מאחר והמועד עפ"י חוק להגשת ההשגה הינו עד 90 ימים ממועד קבלת החיוב אני ממליץ לפעול מיידית להגשת השגה כנגד החיוב הרטרואקטיבי.
הינך מוזמן יצור עמי קשר לטיפול בחיוב.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. במידה ומתחילת התקופה שהנכס ריק התקיים שיפוץ היה עליך לבקש פטור נכס לא ראוי לשימוש ע פי סעיף 330 לפקודת העיריות 2. כמובן שהשיפוץ צריך להיות רציני כך שבאמת לא ניתן להשתמש במקביל לביצוע העבודות אפילו...
המשך תשובה