שלום רב, יש לי עסק קטן שבכל סגר כולל- נסגר. רציתי לשאול האם יש דרך ובמידה וכן איך ניתן להפחית את חיוב הארנונה לעסק עקב משבר נגיף הקורונה? תודה
ראשית בהתאם להחלטת הממשלה ניתן פטור מלא מארנונה לחודשים מרץ-מאי 2020.
כמו כן, הוחלט על הענקת הנחה בשיעור של 95% מעלות חיובי הארנונה לעסקים שמחזורם עד ל- 200 מיליון שקל ואשר מחזור העסקות שלהם נפגע כתוצאה ממשבר הקורונה בשיעור של יותר מ- 60%, הזכאות להנחה תהיה בתוקף לשנה החל מחודש יוני 2020.
פרט לכך, במציאות בה לא ניתן להפיק ממקום העסק תועלת כלכלית מלאה יש לבחון כל פטור או הנחה שיהא בהם בכדי להתחשב במצבו ובכלל זה פטור לנכס ריק, שינוי סיווג והפחתת תעריף החיוב לתעריף מוזל לנכס ריק וללא שימוש, וכן פטור לנכס לא-ראוי לשימוש.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

כל ועדת פשרות או מנגל הארנונה שאמור לתת המלצה זכאי לבצע חקירות ככל שאינו בטוח שהמידע שהועבר לועדה מלא או נכון לגמרי. בכל מקרה לפני שמבקרים בבית פרטי שפועל על פי שיטותיו ולכאורה לא מטעם הרשות המקומית...
המשך תשובה