שלום רב, בוצעה מדידה אצלי בבית (לא יודע מתי) ונמסר לי שיש הפרש של 33 מטר ובניתי באופן לא חוקי. בשל כך דורשים ממני תשלום רטרואקטיבי משנת 2011 על 33 מטר נוספים. האם זה חוקי?
ככל ואכן מדובר בבניה ללא היתר אז בהתאם לפסיקה בית המשפט לא ייטה בנקל לבטל חיוב רטרואקטיבי עד 7 שנים אחורנית אם כי לא הייתי מוותר מראש על פניה לערכאות כנגד חיוב כזה. במקרה שלכם חויבתם למעלה מ- 7 שנים וזה לכשעצמו לא חוקי.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. מדובר בשאלה כללית וחסרים מספר נתונים למתן תשובה מדוייקת. 2. בעיקרון היטלי פיתוח משלמים פעם אחת בחיי נכס עבור קרקע ומבנה ותוספת רק אם בוצעה תוספת בניה או נבנה שטח ללא היתר. 3. יש רשויות מקומיות שי...
המשך תשובה