אני רוצה לבנות פרגולה במרכז המדשאה בגן ביתי לצורך ישיבה בהצללה, אני גר בבאר שבע, האם אני צריך לשלם ארנונה על הפרגולה? בברכה, יוסי פדות
יוסי שלום
בצו הארנונה נקבע כי יחוייב כל שטח מקורה.
אי לכך, ייתכן ובמידה ולא תבצעי קירוי מלא של הפרגולה אז לא תחוייבי.
מכל מקום אני מציע שתפני בעניין לעיריה לפני ביצוע פרגולה ותשאלי לגבי מדיניותה בעניין חיוב פרגולות.
ולקבלת תשובת מקיפה וספציפית תפנה לקבלת יעוץ משפטי.
בברכה,
רונן צרפתי,עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. החוק קובע שעליך להגיש השגה 90 יום מתחילת חיוב בטענה של סיווג שגוי. 2. לא ברור משאלתך האם פנית במועד בדרך של השגה או בדרך אחרת 3. בעיקרון ניתן לדרוש מהעיריה החזרים אם היא הטעתה אותך במזיד למרות הת...
המשך תשובה