שלום, האם יש לשלם ארנונה לאחר פטירה? גם אם לא גרים בדירה ואין צוואה כרגע? תודה
הארנונה מוטלת על נכס והחייב בתשלומו הוא בעל הנכס. יתכן ובמקרים מסוימים התלויים במצבו של הנכס או של המחזיק בו יינתן פטור מלא או חלקי. במקרה דנן, ככל והדירה ריקה ניתן לקבל פטור חד פעמי "כ"נכס ריק" ככל וזה עומד בתנאים
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. בעיקרון משולם היטל סלילה פעם אחת בלבד וכל עוד שטח הנכס לא שונה. יחד עם זאת יש מעט רשויות בארץ שרשאיות לגבות היטל סלילה חלקי אם סללו מחדש את הכביש. 2. כדי לתת תשובה מלאה צריך לדעת את שם העיר ואז ני...
המשך תשובה