אני ובת זוגתי יחד כשנתיים, ולא נשואים. אנו גרים יחד, אני זכאי להנחה על ארנונה מטעמי נכה צה"ל (עד 4 נפשות- שטח עד 70 מ"ר), ההנחה אושרה, אך קיבלנו רק חצי ממנה עקב טענה כי דירתנו היא דירת שותפים ולכן רק חלקי זכאי להנחה זו. חתמנו על החוזה יחיד יחד, אנו משלמים את כלל הוצאות הבית וישנים יחד ללא הפרדת שטחים בבית (הכול משותף), שכן זו אינה הגדרה של דירת שותפים. האם אנו זכאים להתייחסות כמשק בית אחד או שאכן זו דירת שותפים כי איננו נשואים תודה.
אין התייחסות לכך בחקיקה. הכוונה היא לתת הנחה לתא משפחתי אחד. כדאי לפנות עם הצהרה והסבר על ניהול משק בית אחד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

ההנחה היא שמית ככל שהיא קשורה למצב אישי. לכן היא ממומשת רק כאשר מקבל ההנחה רשום כתושב באותה רשות מקומית. כלומר- אם את לא רשומה כתושבת הרשות בדירה המושכרת אי אפשר יהיה לישם את ההנחה. בנוסף- השוכרים...
המשך תשובה