שלום רב, אבי נפטר והוריש דירה ל-6 ילדיו. אני קניתי את חלקה של אחותי וניגשנו לעירייה לצורך קבלת אישור על העדר חובות. כעבור שבוע קיבלתי הודעה שהבקשה נדחתה כי יש תשלום שצריך לשלם על חריגת בנייה. הדירה נקנתה ב1995 מאדם שהרחיב את דירתו שנים קודם לכן. אני שילמתי את החוב כי העירייה מנעה ממני את האישור. נודע לי לאחר מכן שקיים חוק התיישנות וגם אסור לעכב את האישור בעבור חוב זה. מה גם שאת החוב הזה יש להפנות לאדם שהרחיב את דירתו ולא אלינו. האם בית המשפט יתמוך בי אם אפתח בהליכי משפט נגד העירייה? והאם בכלל ניתן לעשות משהו? תודה
אין בהודעה פירוט באשר לתקופת החיוב הרטרואקטיבי ולכן איני יכול להתייחס לטענה.
על פי ההלכה מפי בית משפט עליון, לא ניתן לבצע חיוב רטרואקטיבי אלא אם יש אשם של הנישום. במקרה כאן ברור שיש אשם תורם של העירייה ולכן על פניו לא ניתן לראות חבות בתשלום רטרואקטיבי מלא
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

בעיקרון ניתן לקבל פעם אחת הנחה על נכס ריק לחצי שנה. כרגע לא מגיעה לכם שום הנחה על הנכס אלא אם הוא יהיה לא ראוי לשימוש- ללא חלונות/מנותק מחשמל ומים/תקרה הרוסה או כל דבר שאינו מאפשר שימוש בנכס אפילו לא...
המשך תשובה