האם רשאית עיריה "לגלגל" חיוב ארנונה לשנת 2012 על שם עזבונו של אזרח שנפטר באוגוסט 2011 על בנו , למרות שאין עדיין צוואה חלוטה וכלל לא ברור אם העזבון, מקצתו או כולו אכן יעבור לחזקתו של הבן ? נ.ב. אני זקוק לתשובה דחופה, שכן הפנייה מהעיריה הייתה מנוסחת בלשון דרקונית (איום בעיקול אם לא יכוסה החוב תוך 24 יום מהיום).
מלאכי שלום
אכן יש תחילה לממש הצוואה ולהוציא צו קיום צוואה על מנת שניתן יהיה לפעול כנגד היורש.
מכל מקום יהיה מקום לבחון פרמטרים נוספים לעניין חוקיות החיוב ועל כך אני ממליץ לקבל יעוץ משפטי
בברכה
רונן צרפתי עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עורך דין אורית פפר
055-4532979
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

1. מדובר בשאלה כללית וחסרים מספר נתונים למתן תשובה מדוייקת. 2. בעיקרון היטלי פיתוח משלמים פעם אחת בחיי נכס עבור קרקע ומבנה ותוספת רק אם בוצעה תוספת בניה או נבנה שטח ללא היתר. 3. יש רשויות מקומיות שי...
המשך תשובה