שלום, תקופת ההתיישנות בתביעות אובדן כושר עבודה היא שלוש שנים. רק הגשת תביעה לבית משפט עוצרת את ההתיישנות. בימ"ש נמצא בפגרה עד 5/9/16. האם ניתן להגיש תביעה בתקופת הפגרה? אם אני מגיש את התביעה ב-1/8/16 האם אני יכול לתבוע מ-1/8/13 או רק מ-5/9/13? תודה, ניבר
תגיש את התביעה כבר בפגרה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד רונית לוי
055-4532795
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
המעסיק רשאי לסיים העסקתך בהתאם לאישור הרפואי שהמצאת לו ולשלם לך מלוא הזכיות. חברת הביטוח - תבחן את יכולתך התעסוקתי בהתאם למצבך הרפואי והתפקודי ובהתאם תקבל החלטה להמשך אובדן כושר...
המשך תשובה