שלום לך, אני דיירת בבנין בן 6 דיירים ומתגוררת במקום 22 שנה. כבר כמה שנים שלא נערכה אסיפת דיירים והוועד גובה את הכספים רק במזומן ואינו מוכן לקבל המחאות. לפני שנה ביקשתי לקבל פירוט הוצאות/הכנסות ולא נענתי. התנתי זאת בהמשך תשלומי לוועד בשל חוסר שקיפות. הוועד תבע אותי אצל המפקחת על המקרקעין בפ"ת.
ורד שלום,
עלייך לפנות לקבלת ייעוץ משפטי ולליוי משפטי בהליך שנפתח נגדך.
שימי לב כי יש חשיבות לזמנים מאחר ועלייך להגיב ולהתגונן בפני התביעה שהוגשה כנגדך.
קיים קושי בהצדקת סירוב או התנאה של תשלום מיסי הוועד, אך מוטב לך להיוועץ מיידית בעורך דין לטיפול בתביעה.
בהצלחה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חובת הנציגות לוודא תקינות מהרכוש המשותף, האם הוועד תבע את הקבלן? בכל מצב על הוועד לתקן ולחייב את הקבלן אם הוא לא מגיע לתקן את הרכוש המשותף. מוזמנת להתקשר אסביר כיצד לפעול...
המשך תשובה