גגון שהוא תקרה של בתי השכן מעלי בנה מרפסת ללא הסכמתי.איך אדע דזה רכוש פרטי או משותף? המפקחת על המקרקעין אומרת שבנסח זה משותף .השאלה האם זה רשום מפורש או שזה פרשנות שלה?????
אבנר שלום,
יש לבדוק את מסמכי הבית המשותף והמסמכים הרלוונטיים כדי להשיב לך (תקנון מוסכם אם קיים, נסח, תשריטים וכיוצ').
בברכה,
יוחאי ניר (נאוי), עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
תשלומי וועד הינם חובה של בעל הדירה, אתה מחויב לשלם ע"פ ההסכם לבעלים של הדירה אין לך שום מחוייבות לוועד. דרך אגב צינור גם אם הוא עובר בין דירות מסויימות שייך לכלל הדירות אלא אם כן מצויין אחרת...
המשך תשובה