שלום, אנחנו גרים בבניין בו יש מגרש חנייה המשותף לנו ולבניין נוסף. במגרש עצמו ישנן חניות מסומנות וישנן גם שתי חניות אורחים. לאחרונה, דייר מאחד הבניינים "השתלט" על אחת מחניות האורחים, והניח שם נגרר של הרכב שלו. הנגרר מונח שם קבע, ולא מאפשר חניית רכב אחר. האם מותר לדייר לנהוג כך? האם יש דרך חוקית לגרום לו לפנות את הנגרר? תודה
.jpg)
האספה הכללית קובעת את החלוקה בחניות אורחים ואם הוא לא מבצע את ההוראות ניתן להגיש נגדו תביעה
שאלו את מנהל/ת הפורום:
רפי רפאלי, משרד עו"ד ונוטריון
055-4533077
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
חסרים פרטים, אם מדובר להניח מנוע בגינה אם היא הגינה שלכם אין בעיה, אם צריך להצמיד לקיר עקרונית יש צורך לקבל אישור הדיירים...
המשך תשובה