גם אני נתבעתי על ידם בסכום של מאות שקלים על משחק טריוויה , שלא זכור לי שנרשמתי , ועל כל הודעה שהם שלחו הם חייבו אותי בסכום של עשרות שקלים בזמן שלא החזרתי שום הודעה. אני חושב לארגן תביעה ייצוגית נגדם.
היי יוסי גם אני חוייבתי על ידם על הודעות שלא בוצעו...ואני חסרת אונים מולם...
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
055-4532826
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, איני מכיר את פרטי השאלה, אך על פני הדברים נראה כי הנושא אינו מתאים לתביעה ייצוגית אלא אם יוכיח התובע כי באופן עקבי מדובר באיכות ירודה של ניקיון לכלל הלקוחות. נראה כי ההצעה של שטיפה נוספת הי...
המשך תשובה