האם אני יכול להגיש תביעה ייצוגית לאחר שרכשתי במכונת שתיה אוטומטית בקבוק שתייה פג תוקף ולאחר שהודעתי לבעל המכונה כי השתייה במכונה היא פג תוקף הוא ממשיך למלא בא מוצרים פגי תוקף?
דרך אגב שמרתי את הבקבוק שנרכש ויש תמונות של הבקבוקים החדשים שמולאו לאחרונה גם פג תוקף
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
055-4532826
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
איגור שלום,
ייתכן שהגשת תביעה יצוגית בעילה שהעלית תהא אפשרית, אך הדבר כפוף לבדיקה ספציפית ומעמיקה של הפרטים והראיות.
למידע נוסף, אתה מוזמן ליצור קשר עם משרדנו ואנו ננסה לסייע
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
055-4532826
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, את המשרד להגנת הסביבה לא ניתן לתבוע בנוגע לסמכויות אכיפה ופיקוח. לגבי המועצה המקומית, תלוי בנסיבות. יש לבחון באופן פרטני מה הראיות הקיימות. כמו כן, תביעה סביבתית מצריכה הוכחה וחוות דעת מומח...
המשך תשובה