שלום, קבעו לי בבית המשפט שלושה דיונים על תביעות שהגשתי באותו היום. אחד נגד חברת תעופה ושתיים נוספים בנושא שליחת דואר ספאם. האם זה מומלץ ואפשרי בכלל? לעבור עם אותה הרשמת מדיון לדיון? או שכדי לדחות את אחד הדיונים/לשנות, או שאין לכך משמעות גדולה? תודה.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
055-4532826
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, אכן התנהלות הרוקח בעייתית. יחד עם זאת, לא נראה כי הדבר מתאים לתובענה ייצוגית שכן יהיה קשה להוכיח קיומה של קבוצת אנשים שנפגעה מהתנהלות זו. בברכה, מתן ...
המשך תשובה