שלום לך אני הצטרפתי לאפליקציה חינמית לשירותי חניה בארץ, ואחרי שנה גיליתי שאני משלם כמה שקלים בחודש כבר חצי שנה, על מה שהם מכנים שירותים נוספים, דבר שלא ביקשו את אישורי עליו ולא שאלו אם אני מסכים. האם זו עילה לתביעה?
עקרונית , אם צורפת ללא הסכמתך, יש עילת תבעה. הוגשו תביעות ייצוגיות בעניין דומה נגד אפליקציות חנייה, כך שאם ברצונך לקבל ייעוץ לצורך בחינת הגשת תביעה, נא פנה אלינו לייעוץ אישי עם פרטים נוספים.
בברכה
עו"ד אורלי בן עמי
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו״ד מתן פריידין
055-4532826
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

שלום רב, חוק תובענות ייצוגיות דורש כי התובע יהיה אדם בעל עילת תביעה אישית. אם אתה אישית לא נפגעת אינך יכול לשמש כתובע. עליך לאתר תובע שנפגע אישית כתוצאה מאותה הונאה נטענת. בברכה, מתן ...
המשך תשובה