יש לי מונית וברצוני לכתוב הסכם ביני לבין משכיר זכות הסעה ציבורית - קרי "המספר". כמו כן ברצוני שיהיה רשום בהסכם שהמונית שייכת לי ולא לבעל ה"מספר". האם יש בידיכם הסכם שכזה? או /ו ניתן לנסח הסכם שכזה? בתודה מראש נחמה גולן
שלום נחמה,
נענת דרך המייל ששלחת.
בברכה,
רויטל זהר ירון, עו״ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שימי שלום ראשית אני מצטער לשמוע. ככל שאכן מדובר בהונאה או אפילו בהפרת חוזה ניתן כמובן לתובע. אולם לפני כן מציע לבחון את הראיות שקיימות אצלך וככל שיש צורך לגבש ראיות נוספות. רק אז לבחון אפשרות לתבי...
המשך תשובה