שלום רב. אני חתום על חוזה עד סוף אוגוסט. ובשעה טובה הצלחתי לקנות בית בישראל . עכשיו פניתי לבעל הבית שלי שאני מצאתי דיירים שיחליפו אותי בחוזה בעוד חודש וחצי. רשמתי לבעל הדירה שאני מחזיר את הדירה מסויידת תקינה כמו שקיבלתי. ובעל הבית לא מוכן לכלום.
בני מזל טוב ובשעה טובה.
חשוב לבדוק את תנאי הסכם השכירות לעניין נקודת היציאה שלך מההסכם. אין חוק שמחייב את בעל הנכס להסכים לשוכר חלופי במקומך.
אתה מוזמן לפנות אלי בכל שאלה נוספת.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
055-4532718
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב לקבל פרטים נוספים כדי ליתן מענה לשאלתך. כך לדוגמה לא ברור איזה תשלום היה עליו לשלם? האם בגין הרכב? האם הרכב עבר בעלות?האם יש תיעוד לדחייה של התשלום? יש לבחון גם ככל וקיימת עילת תביעה הא...
המשך תשובה