שלום, מדובר על חוזה עם די ג'יי לחתונה. החוזה הראשוני היה בכתב יד (כיוון והמדפסת לא עבדה) לתאריך 6.7.17 בחתימת חוזה זה אני ובת זוגתי היינו נוכחים וחתמנו עליו. כמו כן בחוזה זה לא מוזכר שום סעיף על ביטול העסקה ואי החזרת הכסף. בחוזה השני המזכירה שלחה בוואטסאפ חוזה מודפס עם סעיף של ביטול העסקה כמצורף. לאחר מכן הזזנו את תאריך החתונה ל17.5.17 והם שינו את התאריך. חשוב לציין שהחוזה המודפס לא חתום בידינו. אני מעוניין לבטל את העסקה, אבל שילמתי לאמרגן מקדמה ע"ס 1000 ש"ח והוא מסרב להחזיר למרות שאני מבטל 9 חודשים לפני (ביטלתי חודש שעבר). איך ממשיכים הלאה?
שלום רב
חשוב לבדוק את תנאי שני ההסכם כדי ליתן מענה לשאלתך.
עפ"י חוק הגנת הצרכן, חוזה חייב לכלול פרטים בגין ביטול עסקה, מכאן שככל הנראה קיים חוסר בהסכם הראשון לגבי תנאי הביטול.
אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב יש לבחון את מלוא תנאי ההסכם, נסיבות המקרה, חומרת ההפרות והנזקים שנגרמו. אתה מוזמן לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה