לעו"ד מנהל הפורום שלום רב אני מבקש לשאול שאלה שלא קשורה באופן ישיר לתחום הפורום אך נראה שקשור באופן עקיף להרבה תחומים בתחום המשפט. ברשותך. לאחרונה אני רואה יותר ויותר רשויות, משרדים, וגופים שונים שמציינים מי במודעה בכניסה למשרד ואחר בשלוף "יש לתאם מראש" *האם יש חוק / תקנה לסייג הנ"ל? *מה המשקל החשיבות שיש בעולם המשפט (ולא רק) לסייג הנ"ל ? בתודה מראש בכבוד רב
שלום רב
שאלתך לא ברורה דיה.
אנא הבהר למה כוונתך, איזה משרדים/רשויות ומה הבעייתיות.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
עו"ד גיא הרשקוביץ
053-9428571
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
שלום רב חשוב להבין האם נחתם חוזה בינכם וכן כיצד נתת הודעה על ביטול העסקה, האם בכתב או בע"פ? את מוזמנת לפנות למשרדי לצורך השלמת פרטים והמשך בדיקה, בדרכים המקובלות....
המשך תשובה