שכרנו דירה לפני כחודש. במהלך החודש גילינו שבדירה אין קליטה למכשירים סלולריים. אני בעלת קליניקה פרטית ומקבלת שיחות והודעות רבות לנייד ממטופלים. בחודש האחרון מטופלים מתלוננים שאינם יכולים להשיג אותי או שהודעות ששלחו מתקבלות באיחור משמעותי ( יום אחרי שנשלחו!). בעל הדירה טוען שלדייר הקודם לא היו בעיות ויש פתרונות לכך. נכון להיום העבודה שלי (ושל בעלי) נפגעות מכך. האם זו עילה להפרת חוזה?
על פניו זו לא עילה להפרת חוזה
ניתן להביא שוכר חלופי במקומכם ולצאת מההסכם
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
עינת שלום , במקרים כגון אלו מומלץ לבעל הנכס לנהל משא ומתן מול השוכרים העתידיים באופן עצמאי . שכן בעל הנכס הינו הצד לחוזה . כל טוב . עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת פורום שכירות . ...
המשך תשובה