שלום, אני משכיר דירה חדשה שנמסרה לי מקבלן - ללא כיריים, אך התקנתי תשתית גז. התברר לי כי ישנו תשלום נוסף שצריך לשלם לחברת הגז בגין הזמנת טכנאי לחיבור הכיריים. אבקש לדעת על מי מוטלת חובת תשלום זה, על המשכיר או על השוכר? אין לכך התייחסות בחוזה השכירות

ראובן שלום , ככלל כל דבר אשר הינו בגדר שמוש סביר בנכס עלותו חלה על בעל הדירה שכן על בעל הדירה להעמיד את המושכר כאשר הינו ראוי לשימוש כגון זה. באדר למקרה הפרטני הפורום אינו מעניק יעוץ אישי , נא עיין בכללים .
חג שמח,
עו״ד דרורית מלינרסקי מנהלת הפורום .
שאלו את מנהל/ת הפורום:
דרורית מלינרסקי, משרד עורכי דין
055-4532845
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.png)
גל שלום , ככלל במקרים כגון אלו יש לפנות לבעל הנכס על מנת שיפעל בהקדם לתיקון הרטיבות . ככל שפניות לבעל הבית לא תטופלנה אזי יש לשקול את כלל האופציות החוקיות המשפטיות הרלוונטיות . בהצלחה . עו...
המשך תשובה