שלום רב, בהתאם לחוק המרפסות אשמח לדעת האם סגירת מרפסת עם פרגולה וחלונות (אין בניית לבנים, בטון וכדומה), כלולה בחוק? כלומר, אני לא אמורה לשלם על תוספת זו? בברכה
שלום רב יעלה, מחד לכאורה מותר לך - אולם הלכה למעשה הדבר גורר הגדרת הקטע כקטע אינטגראלי משטח עיקרי (שלון ו/או כל חדר אחר בבית) ואז למעשה את מחוייבת בהיתר בניה כדין (הואיל ואת ממירה שטח שירות לעיקרי). עם זאת אני ממליץ שתשלחי אליי בדואר הפרטי את העיר ופרטים נוספים ונשמח לעזור לך.
בברכה,
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה