שלום רב, בהתאם לחוק המרפסות אשמח לדעת האם סגירת מרפסת עם פרגולה וחלונות (אין בניית לבנים, בטון וכדומה), כלולה בחוק? כלומר, אני לא אמורה לשלם על תוספת זו? בברכה
שלום רב יעלה, מחד לכאורה מותר לך - אולם הלכה למעשה הדבר גורר הגדרת הקטע כקטע אינטגראלי משטח עיקרי (שלון ו/או כל חדר אחר בבית) ואז למעשה את מחוייבת בהיתר בניה כדין (הואיל ואת ממירה שטח שירות לעיקרי). עם זאת אני ממליץ שתשלחי אליי בדואר הפרטי את העיר ופרטים נוספים ונשמח לעזור לך.
בברכה,
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
אבי שלום רב צריך לבחון נתוני המקרה. לא ברור מהשאלה באיזו הרחבה בדיוק מדובר ועד כמה שינוי המפלס משמעותי. ניתן במקרים מתאימים לאפשר שינוי מפלס ובאחרים לא. בברכה, אמיר לנטון, עו"ד מנהל פורום תכנון ...
המשך תשובה