אני גר בבית קרקע ב2015 ביצעתי שיפוץ כולל בנית פרגולה מעץ בשטח 48 מטר עם היתר בניה לאחר שנה ביצעתי קירוי לפרגולה מרעפים לפני כחודש זומנתי לשימוע על עבירת בניה ללא היתר על הקירוי נישאלתי מתי ביצעתי את הקירוי ועניתי לפני קשלוש שנים פחדתי מארנונה גם לא ידעתי שיש התישנות שאלתי היא האם אפשר לטעון על התישנות וגם אם אפשר לבקש תצלומי אוויר שהעיריה מבצעת הבנתי כל חודש בהוד השרון
שאול שלום רב,
המלצתי היא להיוועץ עם עו"ד בתחום התכנון והבניה הפלילי, על מנת לא ליצור מצב שתורשע בפלילים ויפתחו לך תיק פלילי במשטרה.
למצער על חריגות בניה אין התיישנות והעירייה מוסמכת להגיש כתב אישום לבית המשפט לעניינים מקומיים כנגדך - הליך זה מתבצע כרונולוגית לאחר קיום השימוע שגם לגביו הייתי מציע להיוועץ עם עו"ד מתחום זה.
אשמח לסייע לך. צור עימי קשר.
בברכה,
מורן גור, עו"ד
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה