האם כאשר לחלק מהדירות יש מרפסות ניתן לקבל החלטה על תוספת מרפסות לדירות האחרות ברוב של 75%? אם כן - האם לבעלי המרפסות הקיימות מגיעים תשלומי איזון כלשהם? תודה רבה
שלום רב מיכל,
ככל שאתה בונה אותן מרפסות כפי שנבנו הרי שאין צורך בתשלומי איזון.
ההסכמה תהא 75% אולם אלו שכבר מימשו מרפסת דומה לא יוכלו להתנגד וניתן לראותם כמי שהסכימו ונכללו במניין 75%.
בהצלחה
מורן גור, עו"ד.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלום רב צריך לבחון כלל נתוני המקרה לרבות הטופוגרפיה והבניה המתבקשת. בעקרון יש להמנע מלגרום סיכון ואו מפגע לשכן. קיימות גישות מעט שונות בין ועדות תכנון ובניה שונות. מציע להגיע לועדה הרלוונטית ולברר ה...
המשך תשובה