אני בתהליך בית - ע"פ הדיירת ההרחבה בוצעה בבית בשנת 92 כמו כן זה נראה גם בבקשת היתרי הבנייה שלה . בפועל הממד שלה הוא לא ע"פ התקנים אין דלת - עובי קירות פנימיים 10 סמ אין חלון קיר אחד פנימי עושי חלקו גבס לא ברור לי איך היא קיבלה אישור .. אני בתהליכים מתקדמים לרכישת הדירה חלק מהסכום עבר אליה גילינו שהממד לא בתקנים כאשר הבאנו קבלן לשפץ את הבית מה האופציות העומדות בפננו - אני מבין שמבחינה חוקית התוספת הזו חייבת בבניית ממד - כלומר חייב שיהיה בבית ממד על פי תקנים שנקבעו בשנת 92
שלום רב רונן,
אכן תקן פיקוד העורף ולוק התגוננות אזרחית מחייבים מיגון בבניה מסוג זה
הריני לרשותך לכל שאלה בנייד
בהצלחה
מורן גור עורך דין
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שרה שלום רב, יש לבחון כלל נתוני המקרה והבניה. מכל מקום במקרה רגיל באם מדובר בבניה בלא שמעורב גם תשלום כלשהו בגין הזכויות, אזי לא צפוי חיוב במס שבח ואו רכישה. אפשרי היטל השבחה לוועדה המקומית לתכנון ו...
המשך תשובה