8 דירות זהות, ב 8 הדירות בוצעה הרחבה קטנה יחסית, כ 10 מטרים. העירייה פנתה לבעלי הדירות בהפרש של חודשים רבים. העירייה הציעה לבעלי דירה 1 לשלם קנס ולקבל שנה ארכה ע"מ להוציא אישורים כחוק, ואחרי כמה חודשים שלחה לבעלי שאר הודעה על סגירת התיק. בעלי דירה 1 שילמו את הקנס (הגבוה). פרט לכך, דירה 1 עדיין צריכה לדאוג לאישורים כחוק (סיפור לא זול), שחלק הארי של ההוצאה יכל להתחלק בין בעלי כל הדירות... הגיוני? יש מה לעשות?
יש הרבה מה לעשות, אני ממליץ לך ליצור עימי קשר טלפוני.
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
דנה שלום רב קשה להבין מהשאלה מה הבניה המתבקשת, ומי פונה למפקחת (המתנגד או היזם?). על פניו יש ליזם כאן בעיה אך יש לבחון כלל הנתונים לרבות תקנוני הבניינים ואופן רישום הבניינים בטאבו והסכמות הדיירים, על...
המשך תשובה