בדירה שאני משכיר ולא הייתי שנה, השכן שמעלי יצא החוצה עם המרפסת שלו ותמך אותה בעמודים שחוסמים את האור למרפסת שלי. מה לעשות? לפנות לעירית בני ברק ולבקש הריסה או לפנות לשכן לבקש פיצויים או לא לעשות דבר?
.jpg)
נורית שלום רב מעבר לעניין התכנוני עולה גם סוגייה קניינית באשר על פניו מדובר בשטח רכוש המשותף לכלל בעלי הדירות. משכך בכל מקרה שאין הסכמה גורפת של הדיירים לפי החוק ואו אישור בתקנון הבניין, אין לאשר זא...
המשך תשובה