כאשר מבקשים הכנת שומה להיטל השבחה בטרם מימוש הזכויות בנכס , מה הכוונה שבגין "התוספת השלישית לחוק תכנון ובניה " חייבים להגיש עירעור תוך 45 יום???
רותי שלום,
ס' 14 לתוספת השלישית לחוק התכנון והבניה קובע כי בהנחה ואינך שבעת רצון מהשומה שניתנה לך (אומדן היטל השבחה) הרי שאת רשאית להגיש ערר לפני ועדת ערר לפיצויים ולהיטל השבחה בתוך 45 ימים מיום שבו הובאה השומה לידיעתך.
במידה ותרצי להגיש ערר זה, את מוזמנת ליצור קשר למשרדנו ונשמח לעזור לך במידה ואכן יש סיכוי להפחתת היטל ההשבחה.
כמו-כן כן את רשאית לשלוח לנו מייל בפרטי ונשמח לענות לך לאלתר.
בברכה,
עו"ד מורן גור
שאלו את מנהל/ת הפורום:
אמיר לנטון ושות` - משרד עורכי דין
055-4532872
המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר
.jpg)
שלומי שלום רב צריך לבחון מה היה כאן בדיוק. האם אין לנכס היתר בניה כלל או שמא רק ייעודו בהיתר אינו למגורים אלא למחסן למשל..האם אביך הוטעה ברכישה ועל ידי מי..המוכר? העיריה? האם העיריה פועלת באופן בררני...
המשך תשובה