משרד עורכי דין מיכל ארביב  מור

משרד עורכי דין מיכל ארביב מור

מגדל עסקים עזריאלי ראשונים. כתובת למשלוח דואר: הדגן 12/2 , ראשון לציון (אזור השפלה והסביבה)

משרד בוטיק מוביל בתחומי הנדל"ן והליטיגציה, ייפוי כוח מתמשך, הירושה והממון

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד

משרד עורכת הדין מיכל ארביב מור הוא משרד בוטיק מוביל בתחומי הנדל"ן והליטיגציה. המשרד מעניק ייצוג וליווי משפטי בכל הקשור לכתיבת חוזי מכר ורכישה, קבוצות רכישה, פינוי בינוי, רישום בטאבו, תביעות נדל"ן, צווים מנהליים ועוד.

 

לצד נושאים אלו צבר המשרד ידע, ותק וניסיון רב גם בתחומי הירושה והממון, לרבות עריכת צוואות, ייפוי כוח מתמשך וטיפול בהתנגדויות. כל אלה קשורים קשר הדוק לתחום העיסוק העיקרי של המשרד – מקרקעין.

 

עורכת הדין מיכל ארביב מור העומדת בראש המשרד היא בוגרת תואר כפול במשפטים וכלכלה בהצטיינות מהמכללה למנהל, ובעלת ידע וניסיון בתחומי הנדל"ן והליטיגציה האזרחית-מסחרית במשרדים הגדולים והמדורגים בישראל.

 

לקוחות המשרד זוכים לשירות משפטי מתקדם, חדשני, מקצועי ללא פשרות ולא פחות חשוב - עם חיוך רחב, יחס אישי וחם וזמינות גבוהה. המשרד טיפל ומטפל בתיקים מורכבים בתחום הנדל"ן ובפרויקטים בעלי חשיבות יוצאת דופן ואף רשם הישגים מרשימים בתחום זה.

 

משרד עורכת הדין מיכל ארביב מור הוקם על בסיס ערכים של מקצועיות ואנושיות ומציע ללקוחותיו שירות משפטי מקיף, יצירתי ולא שגרתי. תהליך העבודה נעשה תוך בניית אסטרטגיה בהליך המשפטי הן בתחום עסקאות הנדל"ן והן בתחום ההתדיינות בערכאות המשפטיות, בקיאות בעולם הנדל"ן המתחדש והכל תוך מחויבות לכל לקוח ולדרישותיו.

 

במשרד מאמינים כי יש להתייחס לכל לקוח ברגישות, במסירות ובמקצועיות ללא פשרות, כמו גם להעניק שירות משפטי המותאם באופן אישי ומדויק בהתאם לפרטי המקרה הספציפיים.

 

כתובת למשלוח דואר היא הדגן 12/2 ראשון לציון

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • מקרקעין נדלמקרקעין נדל"ן
  • משפט אזרחי משפט אזרחי
  • ייפוי כוח מתמשךייפוי כוח מתמשך
  • ירושהירושה
  • צוואהצוואה

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 6 המלצות)
  • 11/07/2023

    עורכת הדין הכי מקצועית ויעילה שיצא לי לעבוד איתה, מומלצת מאוד
     

  • 10/07/2023

    מיכל הייתה מקצועית, סבלנית ואדיבה. היא דאגה להבין את צרכינו ולספק לנו פתרונות מוצלחים ויעילים.
     

  • 10/07/2023

    לפני שנתיים כשרכתי דירה ליווית אותי ודאגת שההעברת בעלות, המשא ומתן וההסכם יושלמו בצורה מהירה וחלקה. עכשיו שוב אנחנו בעיצומו של הסכם נוסף למכירת דירה ושוב אני נדהם מההשקעה שלך. תודה רבה עורכת דין מיכל המופלאה
     

  • 10/07/2023

    מיכל הייתה מקצועית, סבלנית ואדיבה. היא דאגה להבין את צרכינו ולספק לנו פתרונות מוצלחים ויעילים.
     

  • 10/07/2023

    הגעתי למיכל בשעה של צורך רציני ביצירת צוואה. מיכל גילתה הבנה גדולה למצב תוך כדי מקצועיות בלתי מתפשרת. החוויה שעברתי מתהליך שבמהותו לא הכי נעים הייתה חיובית מאוד. ממליץ בחום
     

  • 10/07/2023

    עורכת הדין מיכל, מסורה, קשובה ומקצוענית, ליוותה אותנו במהלך העברת בעלות על הדירה, חסכה לנו המון כסף! לא רוכשים דירה בלעדייה.
     

מאמרים מאת משרד עורכי דין מיכל ארביב מור
משרד עורכי דין מיכל ארביב  מור
פניה ישירה אל משרד עורכי דין מיכל ארביב מור

למעלה