אליהו עטר ושות` משרד עורכי דין

אליהו עטר ושות' משרד עורכי דין

הארבעה 28, מגדל צפוני- קומה 34 מגדלי הארבעה , תל אביב (אזור המרכז)

משרדנו עוסק בתחום ההגירה, הסתדרת מעמד בישראל, אזרחויות וגרין קארד לארה"ב

רוצה שעו"ד יחזור אליך?

מלא טופס ואחזור אליך בהקדם!

על המשרד
משרדו של עורך הדין אליהו עטר עוסק בתחום ההגירה החל מהסדרת מעמד בישראל ועד לייצוג מסורבי כניסה בבית הדין לעררים על מתן החלטות של רשות האוכלוסין וההגירה. במידת הצורך, המשרד אף מייצג מול ערכאת הערעור בבית המשפט המחוזי.
 
כמו כן, המשרד מעניק ליווי, ייצוג וייעוץ משפטי בתיקי הסדרת מעמד לבן זוג זר (לרבות זוגות חד מיניים), הסדרת מעמד לפועלים זרים, הזמנת אורחים מסורבי כניסה לישראל, ליווי בהליכי פוריות ו/או הליכי אימוץ בחו"ל, מתן חוות דעת דין זר, אכיפת פסקי חוץ וליטיגציה המשיקה לדין הזר (לרבות ליטיגציה בתחום הספנות ותביעת שטרי מטען).
 
עורך הדין אליהו עטר הינו בוגר (B.LL) במשפטים מאוניברסיטת חיפה, מגשר ובעל ניסיון עשיר בפרקטיקה. חבר בפורום הפלילי של לשכת עורכי הדין ובוועדות הארציות למיסוי פלילי, צבא וביטחון.
 
כלל לקוחות המשרד זוכים למענה אישי וזמין, תוך בניית אסטרטגיה מותאמת לכל תיק ומתן ליווי משפטי מקצועי ואמין.

 

שפות: עברית, אנגלית

תחומי עיסוק
  • משפט מנהלי ועתירותמשפט מנהלי ועתירות
  • מדינות והגירה-דרכון זרמדינות והגירה-דרכון זר

המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ משפטי ו/או המלצה מכל סוג ו/או חוות דעת, מומלץ לפנות לייעוץ מקצועי טרם נקיטת כל הליך. כל הסתמכות על המידע המוצג כאן היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בכפוף לתקנון האתר

המלצות
5.0
(התקבלו 9 המלצות)
  • 06/11/2023

    חדש ברצוני להודות לך אליהו היקר על עבודתך המצוינת והמדוקדקת עד הפרט האחרון בתשומת לב רבה תדה רבה🙏 הצלחת לאחד משפחות שהבאת לי את בת זוגי מאוקראינה לאחר כישלון מוחלט של עורך דין אחר שגרם עוגמת נפש לי לבת זוגי ולילדיה אשר היו כאן וגורשו מן הארץ לאחר ישיבה במתקן המסורבים למשך 5 ימים . אין לתאר במילים את האדם שאתה תודה שזכיתי להכיר עורך דין שרואה את טובת הלקוח לפניי צרכיו הכלכלים תודה תודה
     

  • 05/11/2023

    אדם סבלני ואכפטי כזה מקדם את הדברים ומלווה באופן אישי לאורך כול התהליך
     

  • 03/10/2023

    משרד מעולה. אליהו מקצועי מאוד, נחמד ורגיש, מלווה ונמצא שם לכל עת צרה. תודה!
     

  • 18/06/2023

    מקצוען, אמין, מלווה את הלקוח מהרגע הראשון ועד סיום התיק. מומלץ מאוד מאוד מניסיון אישי
     

  • 13/03/2023

    שמגיע אז מגיע, 4 עורכי דין. פרטיים , של המדינה. 4 עורכי דין תיק של 8 חודש. אף אחד מהם לא הצליח במשך 8 חודש להגיע לאיזשהו מהלך של אור, אלי- נכנס לתיק. פחות מחודש, הוצאה ממעצר בית מלא, חזרה לבית, חזרה לשגרה , חזרה לעבודה, חזרה למשפחה , ציינתי פחות מחודש? בנוסף! פחות מחודש ביצע תיקון כתב אישום!!!!!!!! אף עורך דין לא עשה קמצוץ קטן. אם אתם צריכים עורכי דין אל תלכו לאף אחד, תקשיבו לי. לכו לאלי עטר, אתם תקבלו יחס vip מענה בכל שעה, סבלנות כלכך טובה, הקשבה אינסופית! צחוקים בין לבין😅 והכי חשוב העבודה הכי יעילה הכי זריזה הכי מהירה ועל הצד הכי טוב ביותר. נמצאים בהליך פלילי 8 חודשים ניסינו כל סוג של עורך דין ראינו רק חושך אין סוף של חושך. אלי הגיע קיבל את המושכות לא הספקתי ללכת לישון בעלי השתחרר ממעצר בית מלא. שווה כל שקל. משמע כל שקל!! נכנס לתיק הלכתי לישון יותר רגועה ידעתי שיש מישהו תותח מאחורי התיק. לא עזב עד שלא שיחרר וגם אחרי היה קשוב לכל שאלה בכל שעה בכל זמן. סבלנות שאין לתאר. אם אצטרך אני אחזור בוודאות.
     

  • 13/03/2023

    עורך דין תותח וטיפול אישי וvip
     

  • 12/03/2023

    עורך דין מקצועי בעל ידע רב! לא פחות חשוב מכך, אדם ישר והגון.
     

  • 10/03/2023

    עוה״ד מקצועי שמספק שירות משפטי במסירות, אכפתיות והמון לב.
     

  • 02/03/2023

    אליהו היקר!! תודה רבה על הכל, החל מהטיפול המסור עד להצלחה מקצועי ואמין
     

מאמרים מאת אליהו עטר ושות` משרד עורכי דין
אליהו עטר ושות` משרד עורכי דין
פניה ישירה אל אליהו עטר ושות` משרד עורכי דין

למעלה